vrijdag 20 januari 2012

Where shall I go to today...?




Another great Bigcartel find is this playmat by our new sponsor RK shop. You may know the owner from her amazing blog Weekday CarnivalGreat for your kids, grand kids, or when someone with kids comes over to roll out for them to play with. There's a train track, a hospital, a bus station and you can even go to the circus. This will be good for many hours of playtime. The size of the mat is 90 x 135 cm and they ship it to you in a cardboard tube. The price of the mat is € 65,-.

We're happy to say that RK shop has sponsored a FREE Automatto to give away to one of our readers. How can you participate?

  • follow our blog (via blogger) and our tweets (for more great give aways)
  • leave a comment 
  • add to your comment your favourite RK shop item other than the Automatto
  • double your chances by adding this button to your own blog
  • closing date for this give away is the 19th of February, we announce a winner on the 20th.


56 opmerkingen:

  1. Loving it!! I'm having many pregnant friends at the moment so this would be an awesome present!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. My favoreti item ( I like that automatto the most, but..) was hard to choose, but it's http://rkshop.bigcartel.com/product/old-times that old times. I just love the way she uses patterns and I've been trooling on her work for quite sometime. Just never enough money to buy :]

      Verwijderen
  2. Oh and my favorite RK item are the happy stickers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My favourite from Riikkas shop is the Arrows cuttingboard and I have seen the automatto in her blog.It would be just great for my nephew's third birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I actually fell in love with this mat so this is definitely my favourite item in the RK shop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .... and now I just read the rules again, I´m sorry :) I also love the stickers and the animal posters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier staat Mees haar naam op :-). Mijn naam staat op de turkooise porcelain diamond... We love turkoois in dit huis. Prachtige spullen hoor in de RK shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat is dit een geweldig ding! Zou hier heel welkom zijn, vooral omdat die standaard automat er bij ons niet in komt :-) Erg mooi is ook de two moon poster!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love everything in her shop. My favourite might still be porcelain diamond necklace, in any colour!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind haar shop zo leuk, het is moeilijk kiezen! Maar gun to my head: de Wild Stripes vind ik het mooist. Maar Mini hier zou meteen voor die automatto gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaahhh... I so bit fan of WEEKDAY CARNIVAL that is almost impossible to decide what is my favorite but I am now in love with Pilot Poirot poster and New BIG Calendar! Play Mat would go to my sweetheart girl who loves cars!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wow, heel mooi ♥ Ik ken er 2 die daar heel blij van zouden worden.
    Mijn favoriete item is de Porcelain Diamond (mintgroen of roze) wow, die is heel mooi. Bedankt voor de goede shop-tip (en de leuke give-away)
    x
    p.s. hoe zet ik die button op mijn blog???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig kleed! :)

    Ze zijn er nog iets te klein voor, maar ga toch een poging wagen. Zou heel goed staan in de nieuwe kinderkamer van mijn allerliefste neefje en nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps...vergeten...andere favoriete item uit de shop is de Nuppi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @sandra - die van mij is er zeker nog niet groot genoeg voor maar je krijgt ook wel eens kids op bezoek, nou dan rol je em alvast uit

    @philly - eerst even opslaan en als je met blogger werkt kun je bij 'indeling' een gadget toevoegen. Neem dan 'afbeelding' en plaats bij de link de URL van mijn kids blog en je plaatst het opgeslagen beeld. Lukt het niet dan tweeten we even

    @wendel - ik zou NIEMAND een gun to the head willen zetten. Dan maar ALLES mooi ;-)

    @ABitBoho - How lovely a girl with cars, I have a cute picture of my Mr Lover in a rocking chair holding a doll

    @Vanja - Deze is idd de mooiste van alle matten ooit gezien. Daarom MOEST ik em ook als give away kunnen krijgen. De poster is ook super. Een remake van de poster nav Neil Armstrongs moonwalk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ah wat een geweldige give away!

    de cloud poster is een anders mooi item!

    ps doe je best he?! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De eerste speelmat die je niet het liefst onder stoelen of banken schuift! (of beter nog: zo'n lelijk 'stratenkleed' haal je simpelweg niet in huis) De Automatto is ware kunst in het interieur. Zowel in kinderkamer als woonkamer. Heel fraai en erg welkom.
    Vind de Cloud Poster ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. My favourite from the shop is the Angry Boy-tee definitely! =)
    And I also love the Automatto a lot! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thank you for this great give-away. I'm a big fun of WDC blog and work.
    The colors are so fresh and what a great inspiring shapes - I think my 15month old son will love to play on Automatto ;- )
    I like from the RK shop the Animals poster and cards.
    Have a nice weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Happy stickers set is my second best favourite product! Automatto is absolutely my number one choise! Almost once bought it already, but have been spending too much lately :/

    (Added your giveaway button to my blog.)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love the Old times potcoaster.
    and of course the Automatto!

    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh vergeten: mijn favoriete RK shop product is Porcelain Diamond

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love the black and white pattern poster, and the one about the diamonds ( very cheeky :) ) . xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love the automatto!

    And this cutting board: http://rkshop.bigcartel.com/product/arrows

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love the Moon poster as well,very unique stuff in RK shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow!! Deze speelmat is echt geweldig!! Mijn zoontje is dól op auto's tractors, bussen, eigenlijk alles met wielen ;) Volgende week wordt hij alweer 2 en ik weet zeker dat hij weer heel veel speelgoed met wielen zal krijgen, hahaha!
    Mijn favoriet uit de RK shop is de für Neil poster. Ben sowieso fan van posters, en deze staat nog op mijn verlanglijstje! En de moustache stickers zijn trouwens ook geweldig..
    Ik heb geen blog, maar heb wel getweet over deze give away https://twitter.com/#!/klaskedehaan/status/160692259426271233

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I just love them all - posters, cards, children clothes... But if I need to choose - I would pick that Automatto for sure. Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I pretty much like everything in her shop. But Two moon is a poster I would love to see in our living room one day. And of course Automatto in our kid's room :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I love Animals in Africa .. And I am really waiting her finnish animals!
    -four boys

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jaaaa zeg, ik doe uiteraard! mee! Te gek, te gek! Zal je zo ook nog ff met blogger volgen. Tiger says meow is mijn andere favoriet trouwens.

    Nou, toi-toi voor jou en succes met de laatste loodjes!
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke give-away. Uiteraard doe ik mee. En dan heb ik ineens een goei excuus om zelf de auto's boven te halen. Ik heb zelfs speciaal blogspot opgestart om te kunnen volgen. Mijn favoriete item van RK: de knots. Eenvoud siert

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey. I really like the metal moon necklace and their cuttingboards. And of course this automatto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi! My favorite is this Automatto, but the happy stickers come second.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik was hier al een eeuwigheid niet geweest en tref meteen een geweldige give-away! Tiger says Meow is trouwens ook mooi, net als Black is Black. Ik vind de button alleen al leuk, denk ik dat ik die ook maar even plaats. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De button staat erop, alleen kan ik even niet vinden hoe ik je kan volgen via Blogger...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. What a great giveaway! I love that Automatto! If I couldn't pick the Automatto as my favorite form the RK shop I would say the coasters and the posters!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Love the automatto, so glad to see this give-away.
    I also love the calendar by RK, which I already call my own :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oooo.. wat een super mooie speelmat. Ik had hem al eens eerder gezien
    die zou echt ge-wel-dig staan in mijn kleuterklas! Het leukste product in de RK-shop
    naast deze vrolijke speelmat zijn toch wel de Happy-stickers. Daar word ik echt happy van!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. I like the animal poster and of course the Automatto is great. I actually love everything in that shop. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gisteren de Meow/Tijger print gekocht in een pop-up store in Antwerpen en vandaag dan maar de Animals In Africa gekocht. Beide toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Love it! I have her pattern postcards on my kitchen wall already, this would be a great addition to my sons room!

    -Piia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hello, I'm a follower! My fave item from the RK shop is the Fur Neil moon poster. Love it.
    Happy day.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi!I like Riikka's calendar! And this automatto too! actually I love everything there!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hi! This Automatto is the first one I really wish I had! (Our son already has one automatto, but it is not very beautiful, as you might know...) I like many items in RK shop, but most I like Wild Stripes poster.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. It was so hard to pick one favorite, but besides this awesome Automatto I love the Old times pot coaster. I shared this giveaway in my blog to double my chances!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. HI, I like too many things in Riikkas shop. But 10 pattern cards is great! And automatto!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een geweldige give-away!
    Vast en zeker dat ik daar wat van mijn mannen mee blijmaken kan.
    Ik vind eigenlijk alles leuk uit Riikkas shop, maar echt erg leuk vind ik de Big Calendar 2012.

    Duim - duim - duim - duim - duim - duim -

    BeantwoordenVerwijderen
  47. O, 'k vind hem geweldig die speelmat.
    En wat een leuke blog dit.

    De kastknopjes vind ik ook erg leuk, Nuppi.
    Ik heb een linkje op mijn eigen blog staan: http://lilalimeworkshops.blogspot.com/p/give-aways.html

    BeantwoordenVerwijderen
  48. i wish i would win this giveaway (i usually never win anything), the automatto is so fine and would be perfect for my daughter astrid. i also like the moon-with-the-mustache- poster really a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. A really nice that automatto! Hopefully Lady Luck favors me.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Automatto is great, my sons would just love it! And Riikka's cutting boards would be perfect for our kitchen, so I'll pick the Palkki/cutting board as my favourite.
    -Eppu-the-mouse

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een geweldige give-away! Ik wil graag in de RK shop kijken maar de link doet het niet? Ik zal morgen nog eens kijken en dan laat ik weten wat mijn favoriete item is.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hij is leuk!! 2 peuterzoons weten daar wel raad mee.. En zo'n 'Porcelain Diamond' hanger gaat op mijn verlanglijstje :-)
    Aline

    BeantwoordenVerwijderen